Müşteri Görüşleri

Mehmet OĞUZ (Depo Müdürü), KNAUF INSULATION A.Ş.

Temel Problem Çözme Teknikleri ve Proses FMEA eğitimini Sigma Center firmasından Hakan Turan Bey’den aldıktan sonra fabrika içinde karşılaştığımız problemlere daha farklı bir göz ile bakıyorum. Problemin kaynağını tespit etmek için veri toplama, verileri işleme ve sonrasında iyileştirme çözümlerimizi Hakan bey’in ilettiği teknikler ile gerçekleştiriyorum. Eğitimin özellikle örnekler açısından zengin olması, sahada uygulanabilirliği, eğitim dökümanları Sigma Center’dan aldığımız eğitime artılar katmıştır.

Ferhat SADAY (Fabrika Müdürü), Lindsay Sulama ve Altyapı San. Tic. A.Ş.

Çok kriterli karar verme teknikleri konusunda aldığımız eğitim ile satın alma projelerine yeni bir soluk getirildi. Yatırım amaçlı ekipmanlar başta olmak üzere, kilit tedarikçiler arasında bilimsel bir metot ile seçim yapabilmek her firmanın sahip olması gereken bir özellik olması gerektiğini düşünüyorum. Bu eğitimlerin ardından 6 sigma eğitimleri ile devam ediyoruz. Lindsay ailesi olarak yapılan bu eğitimler ve getirdikleri fayda açısından Sn. Hakan Turan’a bir teşekkür’ü borç bilir Sigma center’a bu olanakları sağladığı için teşekkür ederiz.

Ümit TOKGÖZ (Fabrika Müdürü), PIC Sensör San. ve Tic. Ltd. Şti.

Tüm üretim yapan tesislerde TPM faaliyetlerinin çok önemli bir gereklilik olduğu düşünüyorum. Sigma Center’dan TPM konusunda almış olduğumuz eğitim sonrasında, fabrikamızda gerçekleştirdiğimiz faaliyetlerle verimliliklerde ciddi artışlar sağlanmıştır.
Bu vesile ile Sn. Hakan Turan’a ve Sigma Center’a verdiği hizmetten ötürü teşekkür eder, saygılar sunarız.

Abdulkerim MUMCU (Kalite Müdürü), Çolakoğlu Metalurji A.Ş.

Sigma Center uzmanlarından Dr. Hakan Turan’dan SPC ve Minitab kullanım eğitimini aldık. Kalite birimi olarak istatistiksel veri analizi çalışmalarımızın önemli bir başlangıcını yapmış olduk. Bizim için gayet verimli bir eğitim oldu. Bunda Hakan bey’in etkili ve anlayışlı sunumunun etkisi olduğunu düşünüyorum. Daha ileri seviyede eğitimlerde kendisiyle buluşmaktan memnuniyet duyacağız. Saygılarımla,

Macide BİNİCİ ADLIĞ (Kurumsal Gelişim Müdürü), Fenese

Sigma Center’dan firma içi olarak aldığımız VSM eğitimini, üretim, kalite, lojistik, satınalma gibi birçok bölümümüzün katılımı gerçekleştirdik. Stok seviyelerinin kontrolü, OEE, hat akışları, dengeleme, süpermarketler, kanban gibi birçok konuda değerli tecrübelerini aktaran Sn. Hakan Turan’a çok teşekkür ederiz. Teorikte birçok bilgiyi öğrendikten sonra şimdi haritalarımızı oluşturarak iyileştirmelerimizi planlayacağız. Gelişim ve iyileştirmelerimizde, 2020 yılı içinde de Sigma Center eğitimleri ile devam edeceğiz.

Rıfat GÜLSEVEN (Teknik Müdür), Fenese

Sigma Center’dan firma içi olarak aldığımız VSM eğitimini, üretim, kalite, lojistik, satınalma gibi birçok bölümümüzün katılımı gerçekleştirdik. Stok seviyelerinin kontrolü, OEE, hat akışları, dengeleme, süpermarketler, kanban gibi birçok konuda değerli tecrübelerini aktaran Sn. Hakan Turan’a çok teşekkür ederiz. Teorikte birçok bilgiyi öğrendikten sonra şimdi haritalarımızı oluşturarak iyileştirmelerimizi planlayacağız. Gelişim ve iyileştirmelerimizde, 2020 yılı içinde de Sigma Center eğitimleri ile devam edeceğiz.

Güzin Taşkın Karaman (İK Müdürü), Mauri Maya Sanayi

Sigma Center eğitimlerinden 6 Sigma Yeşilkuşak eğitimlerini yaklaşık 1 yıllık bir süre zarfında tamamladık. Bu süre boyunca tüm ekip için bilinçlendirme eğitimleri, proje grupları için daha teknik konularda bize danışmanlık yaparak yol gösterdiler. Bizler Mauri Maya yöneticileri olarak yapılan çalışmaların sonuçlarını net olarak görmemizi sağlayan Sigma Center ile çalışmaktan çok memnun olduğumuzu iletmek isterim.

Yılmaz Gürkan (İK Müdürü), Hadim Alışveriş Merkezleri

Şimdiye kadar çalıştığım en verimli kurumsunuz. İyi bir seçim yaptığımızı düşünüyoruz. Her iki tarafından bu çalışmadan kazanarak çıktığı kanaatindeyim. Aslında en güzeli de dostlukların kurulması. Yaklaşımlarınız, sabrınız, tüm personellerinizin güler yüzlü yaklaşımları için ve engin deneyimlerinizi paylaştığınız için sizlere teşekkür ederiz. Daha birçok projede birlikte çalışmak umuduyla başarılar diliyorum.

Hakan Beyhan (Yönetim Kurulu Üyesi), Esbir Metal

Sistemi yalın felsefeyle ve firmaya özel uygulanabilir şekilde kuruyor olmanız, plana sadık kalmanız ve Sigma Center olarak yeterli bilgi birikiminiz ile keyif aldığımız bir çalışma ortamı oldu.

doğtaş

A. Tolga Zengin (Yönetim Sistemleri Uzmanı), Doğtaş Mobilya

Kalite Yönetim Sistemimiz tekrar ele alınarak yorumlandı ve tüm dokümanlar yenilendi ve sistem ayağa kaldırıldı.

İzzet Pekdoğan (Genel Müdür), Türkmenbaşı Tekstil Kompleksi

Fabrikamızın entegre bir tesis olması, bölümler arasındaki iletişimin güçlü ve müşteri odaklı olmasını gerektirir. Bu bağlamda Yalın 6 Sigma eğitimlerine katılan tüm personelimizin bu bilinçle başladığı eğitim programı, katılımcıların, problem çözmede kullandıkları tekniklere farklı ve sistematik bir pencere açmıştır. Eğitimler sonucu kendini gösteren yorumlar, öngörüler ve özelliklede projeler beklenilenin çok üzerinde faydalar sağlamış ve bu eğitim progrmanın düzenlenmesinin ne derece gerekli olduğunu tekrar ortaya koymuştur. Programa katılan değerli Sigma Center çalışanlarına ve fabrikamız personeline sağladıkları katkılardan dolayı teşekkürü bir borç biliriz.

Erhan Enbatan (Genel Koordinatör), Estram

Kuruluşumuz personeline Sigma Center tarafından verilen eğitimler ve danışmanlık hizmetleri, işletmemizde İş sağlığı ve güvenliği bilincinin yerleşmesini, bünyemize özgü, yasal şartlara uyumlu, OHSAS 18001 standartlarına uyumlu bir yönetim sistemi kurmamızı ve şirketimizin kurumsal bir kimlik kazanması yolunda önemli bir adım daha atmasını sağlamıştır. Eğitmenlerin bize olan güvenleri, profesyonel yönlendirmeleri ve danışmanlığın ötesinde yakın tavırlarıyla çalışmalarımız daha verimli hale gelmiştir. Katkılarından dolayı tüm Sigma Center çalışanlarına teşekkür ederim.

Nuri Kolaylı (YK Başkanı), Bursa Gazeteciler Cemiyeti

Türkiye’de ilk defa bir Gazeteciler Cemiyeti’nin Kalite Yönetim Sistemi belgesi almasıyla sonuçlanan danışmanlık sürecinde sistemi çok iyi anlamamız uygulamamız sağlandı. Bu destek sonucu oluşturduğumuz sistem, TSE’den belgelenmemizin yanında, Türkiye’deki diğer gazeteciler cemiyetlerine de örnek oldu ve yurt çapında birçok gazeteciler cemiyeti aynı yönde çalışma başlattı. Sistem oluşturma çabalarımızla profesyonelce ve özveriyle destek olan, ayrıca kalite yönetim sisteminin yaygınlaşmasını sağlayan Sigma Center Yönetici ve çalışanlarına teşekkür ediyoruz.

Gültekin Sağlam (Fabrika Müdürü), Kütahya Porselen

Toplam kalite yönetimini benimseyen kuruluşumuzun kritik süreçlerinin iyileştirilmesinde 6 Sigma metodolojisi kullanılmaktadır. Sigma Center tarafından, 6 Sigma Yeşil Kuşakların yetiştirilmesi ve projelere mentorlük yapılması çalışmaları başarı ile gerçekleştirilmiştir.

Prof. Dr. Erdal Emel (Rektör Yard.), Uludağ Üniversitesi

Uludağ Üniversitesi Rektörlük İdari Teşkilatı olarak belgelendirme sürecinde Sigma Center danışmanlarından aldığımız eğitimler ve danışmanlık hizmetleri Süreç Yönetimini ve Kalite Yönetim Sistemini algılamamız, standartları yorumlamamız ve “Hizmet alana odaklı” olarak yapacaklarımızın belirlenmesi açılarından bize yol gösterici olmuştur.

Erhan Enbatan (Genel Müdür), Estram

Kuruluşumuz personeline Sigma Center tarafından verilen eğitimler ve danışmanlık hizmetleri, işletmemizde kalite bilincinin yerleşmesini, bünyemize özgü, ISO 9001-2000 standartlarına uyumlu bir yönetim sistemi kurmamızı ve şirketimizin kurumsal bir kimlik kazanması yolunda önemli bir adım atmasını sağlamıştır. Eğitmenlerin bize olan güvenleri ve danışmanlığın ötesinde yakın tavırlarıyla çalışmalarımızı daha verimli hale getirdikleri için, başta Sayın Yılmaz ALTAŞ olmak üzere tüm şirket çalışanlarına teşekkür ederim.”

Halenur Alkoçlar (Bursa İl Sağlık Müd. İletişim Merk.) Sorumlu Müdür

Sigma Center tarafından aldığımız PROBLEM ÇÖZME TEKNİKLERİ konulu eğitim semineri genel anlamda aktif ve başarılı geçti. Problemlerin çözülebilmesi ve sürekli iyileştirmenin sağlanması için anlatılan uygun metot ve araçları içeren sistematik yöntemler kavrandı. Verilen bu bilgiler doğrultusunda yapılan çalıştaylar bilgilerin pekişmesi için önemliydi. Verilen teorik bilgi ve çalıştaylar bundan sonraki dönemde kurumumuzun problem çözme ve sürekli iyileştirme sürecinin alt yapısına önemli katkıda bulunmuştur. Eğitimcinin konuya hakimiyeti ders anlatımı derse katılımı sağlama yönündeki çabaları son derece etkiliydi. Bunların yanı sıra özellikle çalıştaylar için ayrılan sürenin kısa tutulmuş olmasının bir dezavantaj olduğunu katılımcılar olarak düşünmekteyiz.

Murat Doğaşan (Yönetim Temsilcisi), Total Medikal

Aldığımız danışmanlık hizmeti sonucunda çalışmalarımızı tamamlayarak, bir İngiliz Notified Body firması olan AMTAC’ den belgelendirme tetkiğine girdik. Yapılan çok detaylı tetkikler sonucunda, ISO 9001:2000, ISO 13485:2003, Class I Steril ürünler için CE Sertifikası ve Class IIa ürünler için CE Sertifikası aymayı başardık. Tüm danışmanlık süresi boyunca, başta Yılmaz ALTAŞ bey olmak üzere ekibinden her zaman profesyonel destek aldık. ISO sistemine gösterdiği sade yaklaşım bize, işler ve dinamik bir sistem oluşturmamıza yardım etti.

Gülay Selçuk (Yönetim Temsilcisi), Göltaş Çimento

Kalite yönetim sistemimizi kurma çalışmaları sırasında hedefimiz olan sürede sıkıntı ve stresten uzak olarak dokümanlarımızı hazırladık, her sıkıntımızda daima yanımızda olan danışmanlarımızla tüm problemleri başarı ile geçtik, kurduğumuz sistem bize zevkle uygulanan yeni bir rehber oldu, tüm prosesleri izlememiz, ölçmemiz ve değerlendirmelerimiz basit ama hassasiyet sağladı. Aldığımız danışmanlık hizmetini tek cümle ile anlatmak mümkün olsa; “tam müşteri memnuniyeti” derim.

Hasan Eker (Genel Müdür), Burkon Turizm ve Organizasyon

Sayın Yılmaz ALTAŞ, Firmamızı daha ileriye götüreceğine inandığımız, Kalite Yönetim Sistemini firmamızda kurmamızı sağladığınız ve danışmanlığınız süresince bizleri her konuda aydınlattığınız, iyi bir sistem kurduğunuz ve BURKON un gelişmesine katkı sağladığınız için başta siz olmak üzere, Barış Bey’e, Sevilay Hanım’a ve tüm SİGMA CENTER çalışanlarına çok teşekkür ederiz. Saygılarımla.

Dr. Nejlet Filiz (Öğretim Görevlisi), Uludağ Üniversitesi

Merhaba, Bu seminerde, katıldığım diğer seminerlerde (YÖK, TSE, bazı üniversiteler) bulamadığım ya da göremediğim farklı bir hava vardı. Bu durum eğitim kurumundan, katılımcıların profilinden veya bilemediğim başka bir nedenden kaynaklanmış olabileceği gibi hepsi etken de olabilir. Ancak şu gerçek ki seminer sonunda kafamdaki birçok sorunun cevabını bulmuş, “anlamadığım” bir konuda “anlamış” gibi yapmıyordum. Katkısı olan herkese çok teşekkür ederim.

İsmail Hoca (Koordinatör), Tüpraş

Ülkemizde yönetim sistemleri denilince neden Yılmaz Altaş’ ın, İSTATİSTİK denilince de neden Beyhan Yılmazer’ in adının verildiği seminer sonucu anlaşılıyor. Seminerde uyutmadılar, uyanık kaldık, Cumartesi saat 19.30 kadar derin bir uyku uyudum sanırım son yıllarda bu kadar dinlendiğimi anımsamıyorum. Önüme yeni ufuklar getirdiniz. Sonuçta öğrendik ve sayenizde parçaları bir süreçle yapıştırdık. Ayrıca Uludağ Üniversitesi’nden hocalarımı da tanıma fırsatı sağladınız. Ayrıca başta rektör hoca olmak üzere Hasan hocam ve tüm aydın dostlarımla birlikte dostça yarınlar dilerim. Bu satırları okuyanlar lütfen bu iki değerli kişiden yararlanın eksik kalmayın.

Prof. Dr. Mustafa Yurtkuran (Rektör), Uludağ Üniversitesi

Sigma Center Yönetim Sistemlerinden aldığımız eğitimler ve danışmanlık hizmetleri ISO 9001:2000 standartlarına uyum sağlamamız, kurumumuz değerlerini reddetmeden oluşturduğumuz yeni sistemin çalışanlarımız tarafından kolayca algılanmasını sağlama konusunda yardımcı olmuştur. Katkılarından dolayı teşekkür ederim.

Prof.Dr.Zeynep Kahveci (Genel Koordinatör), Uludağ Üniversitesi Hastanesi

Uludağ Üniversitesi Sağlık Kuruluşları olarak belgelendirme sürecinde Sigma Center Yönetim Sistemleri’nden aldığımız eğitimlerin tümü (Kalite ve Akreditasyon Kurulu Eğitimleri (24 saat Kalite ve Akreditasyon :7/18 Mart 2005 ; 24 saat ISO 9001 29 Nisan/1 Mayıs -2005, Kuruluş içi Kalite Yönetim Sistemi Tetkikçi Semineri 25-26 Mart 2006 / 28-29 Nisan 2006, KYS Baş Tetkikçi Eğitimi (21-25 Haziran 2006) ve danışmanlık hizmetleri ISO 9001:2000 Standartlarını algılamamız, standartları yorumlamamız ve gereklerinin yerine getirilmesi için yapılacaklarımızın belirlenmesi açılarından bize yol gösterici olmuştur. Özellikle standartların kuruma özgü yorumlanması ve farklılıkların ortaya çıkarılmasında verdikleri destek ile kurmaya çalıştığımız sistemin tüm çalışanları tarafından her yönü ile bizlerden biri gibi değerlendirilmeye tabi tutulması, başarıya ulaşan yolumuzda en büyük katkıyı sağlamıştır. Danışman bir firma olmaktan öteye geçen vericilikleri ve bilgiyi paylaşımcı tavırları ile dostça yaklaşımları için sonsuz teşekkürü borç biliriz.

Hayrettin Aksoy (Bursa Bölge Müdürü), Borusan Lojistik

ISO 9001:2000 yenilemesine geçiş çalışmalarında, süreç yaklaşımının ve standartların istediği değişikliklerin mevcut duruma etkin olarak dahil edilmesi ve kalite bilincinin üst yönetimden en alt kadrolara kadar yayılımı konusunda oldukça büyük faydalar sağlanmıştır. Danışmanın konuya hakimiyeti, ISO 9001:2000 versiyonunun sisteme dahili, kalite bilincinin en alt düzeye kadar yayılması ve sürekliliğin sağlanması, dış tetkikin başarılı geçmesi sebepleriyle danışmanlık hizmetinden çok memnun kaldık.

Özlem Pınar (İK Müdürü), Yeşim Tekstil

ISO 9001 danışmanlığı döneminde, tüm ekibin eğitilmesi ve organize edilmesi, prosedür, talimatların hazırlanması, proje ekibini yönlendirme ve yol gösterme konularında bilgi ve deneyiminden faydalandık. Danışmanımız konuya oldukça hakim, konusunda oldukça deneyimli, insan ilişkileri ve iletişim becerisi oldukça yüksekti.

Dilber Cebesoy (Yönetim Temsilcisi), Estram

10-14 Eylül 2007, ISO 9001 Baş Denetçi Eğitimi. Bu grup asırda bir gelir. Emeğinize, nezaketinize, ikramlarınıza daha önemlisi engin bilgilerinize Kocaman Teşekkürler.

Gülay Selçuk (Yönetim Temsilcisi), Göltaş Çimento

Biz yurt dışı ile çalışan bir firmayız. Kurmuş olduğumuz Kalite Yönetim Sistemi yurt dışından gelen diğer tetkikçiler tarafından da incelenmektedir. Tüm tetkiklerde özellikle CE Marka işareti tetkiki esnasında Kalite Yönetim Sistemimiz övgü almaktadır. Danışmanlarımızın standart bilgilerini tecrübeleri ile yoğurarak çok kısa süre içinde bizleri hedefe ulaştırması, zevkli bir çalışma ortamı yaratması ve bilinçlendirme konusundaki paylaşımları bizler içinde çok faydalı olmuştur. Son derece mükemmel ve kullanılabilir ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi oluşturulması ve hayata geçirilmesi danışmanımız Sn. ALTAŞ ve ekibi sayesinde başarılma başarılmıştır. Planlanan programın dışına çıkılmaması, hedeflenen tarihte belgelendirmeye hazır olunması tamamiyle danışmanın yönlendirmeleri sayesinde olmuştur.

R. Ayhan Çiftçi (Liman İşletme Müdürü), Gemport Limanı

İşletmemiz çalışanlarının Kalite Yönetim Sistemi ile ilgili bilgilendirilmesi bilinçlendirilmesi sağlanmıştır. Danışmanlık hizmetinin gerekli ciddiyet ve hassasiyet ile yürütülmesinden dolayı gerek Kalite Yönetim Sistemi ile ilgili dokümantasyonun hazırlanmasında, gerek iç ve dış tetkiklerde işletmemiz başarıyı hedeflediğimiz süreden önce yakalamıştır.

Dilber Cebesoy (Yönetim Temsilcisi), Estram

Eğitim bu kadar keyifli ve konforlu olduğuna sayenizde şahit oldum. Kişisel gelişimime ve firmamıza katkılarınızdan dolayı çok teşekkür ederim.